Thursday, September 5, 2013

September 5th card challenge

Back to school month
back to the same ol' routine
so we don't get all depressed this months card challenge is
ANYTHING GOES!!
you heard right.... anything goes
any theme, any topic, any sketch, any colour scheme
create whatever you like!


Καλημέρα και καλό μήνα ....
Επιστροφή στη ρουτίνα μας πάλι,
και για να μην μελαγχολήσουμε, 
η προκληση του μήνα είναι ...
ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ!!!
Καταλάβατε σωστά, ότι θεμα, χρώματα, σκετς,
δημιουργήσετε ΟΤΙ θέλετε!!!

Our card guest designer is 
Xara Flouraki


γεια σας!! με λενε χαρα φλουρακη και χαιρομαι παρα πολυ που βρισκομαι εδω μαζι σας. 
το scrapbooking για μενα ξεκινησε οταν μια μερα σεργιανιζοντας στο youtube επεσα πανω σε βιντεο για αλμπουμ. 

ε λιγο που εψαχνα τι να κανω λιγο το οτι μου φανηκε δυσκολο και τα δυσκολα με ιντριγκαρουν. το προσπαθησα και κολλησα ... αρχισα να το ψαχνω και βρηκα την ομορφη παρεα σας! απο τοτε δεν εχει περασει μερα που το scrapbooking και τωρα τελευταια το card making να μην απασχολει το μυαλο μου 24/7... ειμαι στη δουλεια και σκεφτομαι συνθεσεις και καρτες !! ειμαι καλα γιατρε μου ??? τα αγαπημενα μου στοιχεια ειναι τα λουλουδια και λατρευω να τα φτιαχνω μονη μου, επισης το πορτοκαλι , το κιτρινο , το γαλαζιο και το λευκο βρισκονται σχεδον σε καθε δημιουργια μου. τελος δεν θα ελεγα οτι εχω ενα συγκεκριμενο στυλ αφου ακομα το ψαχνω και γω .. γενικα βρισκω εμπνευση στα υλικα που εχω και στην φωτογραφια που εχω στα χερια μου! 





Our design team has been sponsored by
they have used her fabulous digital summer kit on their cards

Η Aναστασία Σεργάκη 
είναι σπόνσορας αυτο το μήνα και η ομάδα μας,
δημιούργησε καρτες χρησιμοποιόντας το υπεροχο
καλοκαιρινό της κιτ.

















The winner of this challenge
 will win a printed hard copy of the whole digital kit 
created by

Η νικήτρια αυτής της πρόκλησης θα λάβει
ολόκληρο το κιτ σε έντυπη μορφή που το
δημιούργησε η


don't forget to upload your card to the side bar by the 25th of September

Θυμηθείτε ... μπορείτε μέχρι τις 25η Σεπτεμβρίου να ανεβάσετε την συμμετοχή σας 

........Get Creative.........

No comments:

Post a Comment